RE-Ality
Facebook reklama pro každého
Pokud chcete využít potenciál Facebooku a díky němu zvýšit šance na prodej vámi prodávané nemovitosti, jsme tu pro vás, přitom nemusíte mít ani reklamní účet, ani FB stránku. Makléři, se kterými spolupracujeme, mají 25 – 30 % poptávek právě z Facebooku, přidejte se k nim.
Nemáte reklamní účet ani Business manager? Nevadí!
My ho máme a velmi rádi vám jej poskytneme, tedy vaší reklamu (nemovitost) jednoduše spustíme z toho našeho, pro vás to znamená žádná práce, žádné složité zakládání účtů apod. Stačí nám jen poslat odkaz na vaší nemovitost a my už se o to postaráme. Samozřejmostí je i vyhodnocení kampaně. Co se týče nastavení, nemusíte mít strach, svěříte se totiž do rukou těm nejlepším v oboru.
Nemáte ani FB stránku? Taky nevadí!
Reklama na Facebooku musí běžet vždy pod nějakou stránkou. Pokud ji máte, tak super, stačí nás přidat jako editory a vaše reklama pojede pod vaší stránkou. Pokud ovšem FB stránku nemáte, nezoufejte, pro tyto případy jsme vytvořili univerzální, nezávislou stránku s názvem RE-ality. Reklamu vám tedy můžeme spustit pod touto stránkou a vy se opět nemusíte trápit s jejím zakládáním a správou (ikdyž to rozhodně není na škodu).
A je to!
Reklamu spustíme z našeho účtu, pod hlavičkou vaší nebo naší FB stránky a uživatele budeme posílat rovnou na vámi vybranou stránku s nemovitostí, tedy buď přímo na váš web, na web realitní kanceláře, nebo klidně na Srealiy. Vaše zakázka tak frčí do dalšího, velmi silného, prodejního kanálu, který vám pomůže zajistit více zájemců a zároveň máte fajn argument pro klienty, eventuelně i pro klienty budoucí při náboru nových nemovitostí.
Jak pak celá reklama vypadá?
Nespoléháme se pouze na jeden formát, vždy jich testujeme hned několik, abychom měli jistotu, že reklama bude maximálně efektivní.
Jaké to má výsledky?
Skvělé! Díky obrovskému publiku, na které můžeme efektivně cílit reklamu jsme schopni dosáhnout opravdu velmi zajímavých výsledků a to v poměrně krátkém čase.
Cena
Částka, kterou do propagace investujete, je samozřejmě čistě na vás, my doporučujeme cca 5 000 Kč na jednu nemovitost, do čehož se pohodlně schovají i poplatky za nastavení a správu, ale nebojte, většina rozpočtu jde do samotných kreditů na reklamu.
Kdo nám svěřil svou důvěru?
Nikdo nechce kupovat zajíce v pytli. Podívejte se, kterým klientům jsme díky Facebook reklamě pomohli.
Další články k tomuto tématu
Facebook jako nedílná součást realitního makléře – David Stašek – RealityFest 2021
V listopadu roku 2021 jsem měl tu čest promluvit před 400 makléři z celé České republiky. Byla to obrovská zkušenost o kterou bych se nyní
Nejlepší je doporučení, nebo ne?
Top makléři dnes nabírají nemovitosti primárně z doporučení Snad každý makléř sní o náboru nemovitostí z doporučení. Připravená půda a téměř jistá spolupráce zní skvěle každému
Modré tlačítko? To si raději zajděte na dobrou večeři
Tohle jste možná už někde slyšeli: “Modré tlačítko je černá díra, nepoužívat!“, nejspíš i ode mě, ale víte vlastně proč? Proč nepoužívat modré tlačítko? Pokud
Jak jsem pomohl nabrat nemovitosti v hodnotě 26 820 000 Kč pomocí Facebooku
Zajímá vás, jak se mi povedlo ve spolupráci s Ondrou Černovickým, získat nemovitosti v hodnotě 26 820 000 Kč díky Facebookové reklamě? Čtěte, dozvíte se nejen to, ale i